Bérlés
Bérlés vagy vásárlás, melyik mellett döntsünk?
Ha nincs elegendő pénz, akkor csak is a bérlés jöhet szóba, ám ha a költségvetés megengedi a weboldal vásárlást, akkor más a helyzet.
A bérelt weboldalaknál nincsenek nagyon speciális funkciók, melyek csak a te üzletedre alkalmasak. Ezért ha nem bérelt webáruházat, bérelt weboldalt használsz, akkor jobban az igényeidre tudod szabi a webáruház készítéskor, illetve a weboldal készítéskor. Ám ennek ára van:
- Egy webáruház készítés eltarthat akár 3-4 hónapig is, míg a webáruház bérlés indítása maximum 2 munkanap.
- A webáruház készítése több 100 000Ft lesz, míg a weboldal, vagy webáruház bérlését havi 5 000Ft alatt meg fogod úszni. Ráadásul ezek már mind mobilbarát webáruházak.
- Mivel egy szoftvert bérelsz a technikai hibákért a bérbeadó lesz a felelős, tehát egy programozói csapat vigyáz arra, hogy a webshopod, hirdetési weboldalad, vagy egyéb webes felületed ne álljon le, hanem fennakadás nélkül üzemeljen.
- A bérelt webes felületek úgy vannak elkészítve, hogy ne keljen a kezelésükhöz külön programozót alkalmazni. A bérleti díj mellett ez külön pénzkiadás lenne.
- A weboldalad elkészítése után a weboldalad biztosan szuper lesz, de pár év múlva is elmondhatjuk még ezt róla? Az interneten 2-3 éves fejlődés nagy különbséget jelet.
A bérbeadók ezt követik. A szoftverüket pár évvel ezelőtt és is kiadták bérbe és pár év múlva is ki fogják adni bérbe. Ezért ők a webáruház szoftvert folyamatosan fejlesztik, ingyen
A bérlés anyagilag jobb „csak"
Minden összevetve a weboldal, webáruház bérlés anyagi szempontból jelentősen jobb. Ha megnézzük a fenti indokokat, akkor észre kell vennünk, hogy ezek végső soron csak anyagi szempontok.
Viszont ha a pénz nem elsődleges, és nem is másodlagos, akkor bizony jobb megoldás a weboldal készítés választása.
- Lehet olyan webáruházunk, mely egyedi, speciális funkciókat tartalmaz
- A folyamatos fejlesztést végezheti egy programozó
- A kezelést végezheti egy erre szakosodott embered.
- A menet közben fellépő hibákat kezelheti egy programozó
- A Google helyezéshez fogadhatsz egy keresőoptimalizáló céget
- A Facebook hirdetéshez fogadhatsz egy erre szakosodott céget
Szóval mindent kiadhatsz egy profi cégnek, és így valószínűleg sok vásárlásod is lesz a weboldaladon keresztül. Most már csak annyi a dolgod, hogy kimatekozod, hogy a hasznod (nem a bevételed), fedezi-e a kiadásaidat úgy, hogy még neked is marad.
Tehát a kérdés továbbra is nyitott: bérlés, vagy vásárlás?
Belegondoltál ebbe?
Minden vállalkozásnak gondoskodnia kell róla, hogy előállítson egy terméket, vagy valamilyen szolgáltatás nyújtson, aztán ezekért kaphat pénzt.
Hirdetési weboldal bérlése esetén, Neked ezekről nem kell gondoskodnod, hiszen készen kapod, szinte korlátlan mennyiségbe a szolgáltatást, amit aztán eladhatsz.
Ez a hirdetési felület.
WEBHASZON VÁLLALKOZÁS: Minden jog fenntartva. ©